Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28379
Title: Интеграция как основное условие при подготовке педагогов профессионального обучения
Other Titles: Integration as main condition by training teachers vocational education
Authors: Осипова, И. В.
Osipova, I. V.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Осипова, И. В. Интеграция как основное условие при подготовке педагогов профессионального обучения / И. В. Осипова // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 85-90.
Abstract: In article questions of integration when training teachers of vocational education are considered, features of integration, need of use of the integrative principle in the course of self-development and self-training of students of higher education institution are analysed. On the basis of the analysis opportunities of the most effective use of integration in the content of training of the teacher of vocational education are offered course of self-development and self-training of students of higher education institution are analyzed.
В статье рассмотрены вопросы интеграции при подготовке педагогов профессионального обучения, проанализированы особенности интеграции, необходимость использования интегративного принципа в процессе саморазвития и самообучения обучающихся вуза
Keywords: INTEGRATION
TEACHER OF VOCATIONAL EDUCATION
DIFFERENTIATION
PROFESSIONAL PEDAGOGICAL EDUCATION
PROFESSIONAL AND PEDAGOGICAL ACTIVITY
ИНТЕГРАЦИЯ
ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 13-14.03.2019
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0624-7_2019_024.pdf835,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.