Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28406
Title: Изучение процесса профессиональной идентификации на основе прототипического подхода
Other Titles: Studying of process of professional identification on the basis of prototypical approach
Authors: Миронова, С. П.
Mironova, S. P.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Миронова, С. П. Изучение процесса профессиональной идентификации на основе прототипического подхода / С. П. Миронова // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 177-180.
Abstract: The article deals with the prototypical approach as one of the directions to the study of the process of professional identification, which offers a new look at the principles of formation of mental categories that reflect how a person learns the world, stores and transmits knowledge about it
В статье рассматривается прототипический подход как одно из направлений к изучению процесса профессиональной идентификации, который предлагает новый взгляд на принципы формирования мыслительных категорий, отражающих то, как человек познает мир, хранит и передает знания о нем
Keywords: PHYSICAL CULTURE TEACHER
PROFESSIONAL IDENTITY
THE THEORY OF PROTOTYPES
PROTOTYPICAL APPROACH
A PROTOTYPE INVARIANT
ПЕДАГОГ ПО ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ИДЕНТИФИКАЦИЯ
ТЕОРИЯ ПРОТОТИПОВ
ПРОТОТИПИЧЕСКИЙ ПОДХОД
ПРОТОТИП
ИНВАРИАНТ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 13-14.03.2019
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0624-7_2019_049.pdf647,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.