Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28787
Title: Профессиональное развитие педагога вуза: проблемы и противоречия
Other Titles: PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF THE TEACHER OF PROFESSIONAL EDUCATION: PROBLEMS AND CONTRADICTIONS
Authors: Ронжина, Н. В.
Ronzhina, N. V.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Ронжина, Н. В. Профессиональное развитие педагога вуза: проблемы и противоречия / Н. В. Ронжина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 24-й Международной научно-практической конференции, 23–24 апреля 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф. - пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 384-387.
Abstract: Интеграционные процессы российского образования, изменение нормативно-правовой базы и изменение квалификационных требований к педагогу согласно профессиональному стандарту обусловили действие объективных и субъективных факторов профессионального развития педагога в вузе
The integration processes of the Russian education, changes in the regulatory framework and changes in the qualification requirements for the teacher in accordance with the professional standard determined the objective and subjective factors of the teacher’s professional development at the university
Keywords: PROFESSIONAL DEVELOPMENT
VOCATIONAL EDUCATION
PROFESSIONAL STANDARD
DEVELOPMENT FACTOR
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ СТАНДАРТ
ФАКТОР РАЗВИТИЯ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 23-24.04.2019
ISBN: 978-5-8295-0646-9
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 24-й Международной научно-практической конференции. – Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0646-9_2019_125.pdf947,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.