Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28787
Title: | Профессиональное развитие педагога вуза: проблемы и противоречия |
Other Titles: | PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF THE TEACHER OF PROFESSIONAL EDUCATION: PROBLEMS AND CONTRADICTIONS |
Authors: | Ронжина, Н. В. Ronzhina, N. V. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Ронжина, Н. В. Профессиональное развитие педагога вуза: проблемы и противоречия / Н. В. Ронжина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 24-й Международной научно-практической конференции, 23–24 апреля 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф. - пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 384-387. |
Abstract: | Интеграционные процессы российского образования, изменение нормативно-правовой базы и изменение квалификационных требований к педагогу согласно профессиональному стандарту обусловили действие объективных и субъективных факторов профессионального развития педагога в вузе The integration processes of the Russian education, changes in the regulatory framework and changes in the qualification requirements for the teacher in accordance with the professional standard determined the objective and subjective factors of the teacher’s professional development at the university |
Keywords: | PROFESSIONAL DEVELOPMENT VOCATIONAL EDUCATION PROFESSIONAL STANDARD DEVELOPMENT FACTOR ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ СТАНДАРТ ФАКТОР РАЗВИТИЯ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 23-24.04.2019 |
ISBN: | 978-5-8295-0646-9 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 24-й Международной научно-практической конференции. – Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0646-9_2019_125.pdf | 947,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.