Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28920
Title: | Профессиональное развитие педагогов СПО: результаты мониторинга |
Other Titles: | THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS OF SECONDARY PROFESSIONAL EDUCATION: THE RESULTS OF THE MONITORING |
Authors: | Мухаметзянова, Ф. Ш. Шайхутдинова, Г. А. Mukhametzyanova, F. Sh. Shaukhutdinova, G. A. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Мухаметзянова, Ф. Ш. Профессиональное развитие педагогов СПО: результаты мониторинга / Ф. Ш. Мухаметзянова, Г. А. Шайхутдинова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 24-й Международной научно-практической конференции, 23–24 апреля 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф. - пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 94-99. |
Abstract: | В статье рассматриваются результаты мониторингового исследования педагогов профессиональных образовательных организаций. Выявлены наибольшие профессиональные затруднения и перспективы профессионального развития педагогов. The article deals with the results of the monitoring study of teachers of professional educational organizations. The greatest professional difficulties and prospects of professional development of teachers are revealed |
Keywords: | PROFESSIONAL DEVELOPMENT TEACHER PROFESSIONAL EDUCATIONAL ORGANIZATION COMPONENTS OF PROFESSIONALISM MONITORING ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ СОСТАВЛЯЮЩИЕ ПРОФЕССИОНАЛИЗМА МОНИТОРИНГ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 23-24.04.2019 |
ISBN: | 978-5-8295-0646-9 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 24-й Международной научно-практической конференции. – Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0646-9_2019_027.pdf | 490,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.