Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/30291
Title: От электронного учебника к электронному репетитору
Other Titles: FROM E-TEXTBOOK TO E-TUTOR
Authors: Fedoseev, A. A.
Федосеев, А. А.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Федосеев, А. А. От электронного учебника к электронному репетитору / А. А. Федосеев // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2019. — № 2. — С. 131-134.
Abstract: The reasons for information and communication technologies (ICT) insufficient effect on the learning process are considered. The system of electronic tutors to improve the efficiency of ICT use is proposed.
Рассмотрены причины недостаточного влияния средств информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) на процесс обучения. Предложена система электронных репетиторов для повышения эффективности их использования.
Keywords: ELECTRONIC AND BLENDED LEARNING
ELECTRONIC TUTOR
FULL DIDACTIC CYCLE
TRAINING
ЭЛЕКТРОННОЕ И СМЕШАННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕПЕТИТОР
ПОЛНЫЙ ДИДАКТИЧЕСКИЙ ЦИКЛ
ОБУЧЕНИЕ
ISSN: 2587-6910
Russian Science Citation Index Identifier: 41163787
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2019. — № 2
Appears in Collections:Новые информационные технологии в образовании и науке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2019_2_27.pdf396 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.