Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31130
Title: | Педагогические условия проектирования и организации кейс-технологии в дистанционном обучении на основе модульного подхода |
Other Titles: | Pedagogic Conditions for Development and Implementation of Case-technology in Education Based on the Modular Approach |
Authors: | Borodina, N. V. Miroshin, D. G. Shestakova, T. V. Бородина, Н. В. Мирошин, Д. Г. Шестакова, Т. В. |
Issue Date: | 2011-05 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Бородина, Н. В. Педагогические условия проектирования и организации кейс-технологии в дистанционном обучении на основе модульного подхода / Н. В. Бородина, Д. Г. Мирошин, Т. В. Шестакова // Образование и наука. — 2011. — № 5. — С. 99-108. |
Abstract: | The paper provides the comparative analysis of peculiarities of the case-technology in distance education along with the modular approach opportunities. The pedagogic conditions for the modular approach application in designing and implementing the case-technology are given, the model of the technology in question and its application in vocational teacher training being discussed. В статье представлен сравнительный анализ особенностей кейс-технологии дистанционного обучения и возможностей модульного подхода к данному виду обучения, раскрыты педагогические условия применения модульного подхода к проектированию и организации кейс-технологии, рассмотрена модель модульной кейс-технологии и опыт ее применения в подготовке педагогов профессионального обучения |
Keywords: | DISTANCE EDUCATION CASE-TECHNOLOGY MODULAR APPROACH ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯ МОДУЛЬНЫЙ ПОДХОД |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2011. №5 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2011_05_011.pdf | 234,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.