Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31144
Title: Особенности профессионально-личностной направленности педагога
Other Titles: Distinctive Features of Teacher’s Professional-Personal Orientation
Authors: Marchuk, N. Yu.
Марчук, Н. Ю.
Issue Date: 2011-06
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Марчук, Н. Ю. Особенности профессионально-личностной направленности педагога / Н. Ю. Марчук // Образование и наука. — 2011. — № 6. — С. 60-71.
Abstract: The paper introduces the term of «teacher’s professional-personal orientation», the structure of this construct is considered, the research results of teacher’s orientation being described, the ways of its optimization offered.
В статье вводится термин «профессионально-личностная направленность», рассматривается структура этого конструкта, описываются результаты исследования направленности педагогов, предлагаются пути ее оптимизации.
Keywords: PROFESSIONAL ACTIVITY
PROFESSIONAL-PERSONAL ORIENTATION
EFFICIENCY
DEFORMATION
OPTIMIZATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЛИЧНОСТНАЯ НАПРАВЛЕННОСТЬ
ЭФФЕКТИВНОСТЬ
ДЕФОРМАЦИЯ
ОПТИМИЗАЦИЯ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2011. №6
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2011_06_007.pdf222,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.