Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31150
Title: Образовательные технологии повышения квалификации педагогов в учреждениях дополнительного профессионального образования
Other Titles: EDUCATIONAL TECHNOLOGIES OF TRAINING OF TEACHERS IN THE INSTITUTIONS OF ADDITIONAL VOCATIONAL EDUCATION
Authors: Petunin, O. V.
Петунин, О. В.
Issue Date: 2020
Publisher: РГППУ
Citation: Петунин, О. В. Образовательные технологии повышения квалификации педагогов в учреждениях дополнительного профессионального образования / О. В. Петунин // Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Международной научно-практической конференции, 17–18 марта 2020 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 366-369.
Abstract: The author considers the psychophysiological and socio-professional characteristics of teachers, formulates the postulates that are taken as the basis for the organization of continuing education courses. The article also proposes a number of active forms, technologies and methods of working with teachers in continuing education courses.
Автор рассматривает психофизиологические и социально-профессиональные особенности педагогов, формулирует постулаты, которые берутся за основу при организации курсов повышения квалификации. В статье также предлагается ряд активных форм, технологий и методов работы с педагогами на курсах повышения квалификации.
Keywords: FEATURES OF TEACHERS
POSTULATES OF TEACHER TRAINING
ACTIVE METHODS
TRAININGS
BUSINESS GAMES
ROUND TABLES
ОСОБЕННОСТИ ПЕДАГОГОВ
ПОСТУЛАТЫ ОБУЧЕНИЯ ПЕДАГОГОВ
АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ
ТРЕНИНГИ
ДЕЛОВЫЕ ИГРЫ
КРУГЛЫЕ СТОЛЫ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 17-18.03.2020
ISBN: 978-5-8295-0702-2
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0702-2_2020_102.pdf527,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.