Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31150
Title: | Образовательные технологии повышения квалификации педагогов в учреждениях дополнительного профессионального образования |
Other Titles: | EDUCATIONAL TECHNOLOGIES OF TRAINING OF TEACHERS IN THE INSTITUTIONS OF ADDITIONAL VOCATIONAL EDUCATION |
Authors: | Petunin, O. V. Петунин, О. В. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Петунин, О. В. Образовательные технологии повышения квалификации педагогов в учреждениях дополнительного профессионального образования / О. В. Петунин // Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Международной научно-практической конференции, 17–18 марта 2020 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 366-369. |
Abstract: | The author considers the psychophysiological and socio-professional characteristics of teachers, formulates the postulates that are taken as the basis for the organization of continuing education courses. The article also proposes a number of active forms, technologies and methods of working with teachers in continuing education courses. Автор рассматривает психофизиологические и социально-профессиональные особенности педагогов, формулирует постулаты, которые берутся за основу при организации курсов повышения квалификации. В статье также предлагается ряд активных форм, технологий и методов работы с педагогами на курсах повышения квалификации. |
Keywords: | FEATURES OF TEACHERS POSTULATES OF TEACHER TRAINING ACTIVE METHODS TRAININGS BUSINESS GAMES ROUND TABLES ОСОБЕННОСТИ ПЕДАГОГОВ ПОСТУЛАТЫ ОБУЧЕНИЯ ПЕДАГОГОВ АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ТРЕНИНГИ ДЕЛОВЫЕ ИГРЫ КРУГЛЫЕ СТОЛЫ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 17-18.03.2020 |
ISBN: | 978-5-8295-0702-2 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0702-2_2020_102.pdf | 527,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.