Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31211
Title: | К вопросу о формировании проектной культуры педагога профессионального обучения в области дизайн-образования |
Other Titles: | TO THE QUESTION OF FORMING A DESIGN CULTURE OF A TEACHER OF PROFESSIONAL TRAINING IN THE FIELD OF DESIGN EDUCATION |
Authors: | Shmakova, L. E. Oskolkova, Yu. V. Шмакова, Л. Е. Осколкова, Ю. В. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Шмакова, Л. Е. К вопросу о формировании проектной культуры педагога профессионального обучения в области дизайн-образования / Л. Е. Шмакова, Ю. В. Осколкова // Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Международной научно-практической конференции, 17–18 марта 2020 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 177-180. |
Abstract: | The article discusses the features of training professional teaching staff in the system of higher professional teacher education in the field of design, presents the results of project co-creation activities В статье рассматриваются особенности подготовки профессионально-педагогических кадров в системе высшего профессионального педагогического образования в области дизайна, изложены результаты проектной сотворческой деятельности |
Keywords: | PROFESSIONAL AND PEDAGOGICAL EDUCATION DESIGN CULTURE STUDENTS' CREATIVE ABILITIES DESIGN ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОЕКТНАЯ КУЛЬТУРА ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ СТУДЕНТОВ ПРОЕКТИРОВАНИЕ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 17-18.03.2020 |
ISBN: | 978-5-8295-0702-2 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0702-2_2020_048.pdf | 372,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.