Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31234
Title: | Формирование культуры работников образования в контексте преподавания философии обучающимся педагогических вузов |
Other Titles: | BUILDING A CULTURE OF EDUCATIONAL PERSONAL IN THE CONTEXT OF TEACHING OF PHILOSOPHY TO PEDAGOGICAL UNIVERSITY STUDENTS |
Authors: | Fominykh, E. A. Фоминых, Е. А. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Фоминых, Е. А. Формирование культуры работников образования в контексте преподавания философии обучающимся педагогических вузов / Е. А. Фоминых // Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Международной научно-практической конференции, 17–18 марта 2020 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 257-261. |
Abstract: | The article presents the problem of building a culture of educational personal through teaching of philosophy at pedagogical universities concerned the difficulties of reflection and lack of experience in understanding philosophical ideas by undergraduate students. Формирование культуры работников образования в рамках преподавания философии в педагогических вузах сталкивается с проблемой осмысления и переживания философских идей не всегда доступных обучающимся младших курсов. |
Keywords: | TEACHING OF PHILOSOPHY CULTURE STUDENTS OF PEDAGOGICAL UNIVERSITIES CULTURE OF EDUCATIONAL PERSONAL ПРЕПОДАВАНИЕ ФИЛОСОФИИ КУЛЬТУРА ОБУЧАЮЩИЕСЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ВУЗОВ КУЛЬТУРА РАБОТНИКОВ ОБРАЗОВАНИЯ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 17-18.03.2020 |
ISBN: | 978-5-8295-0702-2 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0702-2_2020_069.pdf | 331,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.