Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31716
Title: | «Казус Гете», или вопрос интерпретации идеи непрерывного образования в ее историческом аспекте |
Other Titles: | “GOETHE'S CASE”, OR THE QUESTION OF THE INTERPRETATION OF THE IDEA OF LIFELONG LEARNING IN ITS HISTORICAL ASPECT |
Authors: | Горинский, А. С. Gorinsky, A. S. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Горинский, А. С. «Казус Гете», или вопрос интерпретации идеи непрерывного образования в ее историческом аспекте / А. С. Горинский // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы III Международной научно-практической конференции, 22 января 2020 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2020. - С. 31-36. |
Abstract: | Using the analysis of Goethe's supposed statement about lifelong learning as an example, the question is raised about the objectivity of the study of the historical aspect of the idea of lifelong education in the framework of nomothetic methodology На примере анализа предполагаемого высказывания Гете о непрерывном образовании ставится вопрос об объективности исследования исторического аспекта идеи непрерывного образования в рамках номотетической методологии. |
Keywords: | GOETHE HISTORY OF LIFELONG LEARNING NOMOTHETIC METHOD ГЕТЕ ИСТОРИЯ НЕПРЕРЫВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ НОМОТЕТИЧЕСКИЙ МЕТОД |
Conference name: | Непрерывное образование: теория и практика реализации |
Conference date: | 22.01.2020 |
Origin: | Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-473-4_2020_010.pdf | 334,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.