Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32050
Title: Диагностика развития субъектной активности школьников
Other Titles: Development of Pupils’ Individual Activities
Authors: Shamalo, T. N.
Usoltsev, A. P.
Шамало, Т. Н.
Усольцев, А. П.
Issue Date: 2010-06
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Шамало, Т. Н. Диагностика развития субъектной активности школьников / Т. Н. Шамало, А. П. Усольцев // Образование и наука. — 2010. — № 6. — С. 76-81.
Abstract: В статье дается определение субъектной активности учащихся и предлагается методика ее определения по характеру самостоятельной учебной деятельности и внешнего мотивационного воздействия на примере обучения физике.
The paper considers pupils' individual activities. The authors describe methods of determining the latter, taking into consideration pupils' independent work and outer motivational influence when teaching physics.
Keywords: INDIVIDUAL ACTIVITY
INDEPENDENT WORK
INNER MOTIVATION
СУБЪЕКТНАЯ АКТИВНОСТЬ
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ВНУТРЕННЯЯ МОТИВАЦИЯ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2010. №6
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2010-06_010.pdf509,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.