Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32066
Title: Дисперсионный анализ в психолого-педагогическом исследовании: проблема интерпретации
Other Titles: Dispersion Analysis in Psychological and Pedagogical Research
Authors: Kolesnikov, A. K.
Lebedeva, I. P.
Колесников, А. К.
Лебедева, И. П.
Issue Date: 2010-07
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Колесников, А. К. Дисперсионный анализ в психолого-педагогическом исследовании: проблема интерпретации / А. К. Колесников, И. П. Лебедева // Образование и наука. — 2010. — № 7. — С. 29-37.
Abstract: В статье рассматриваются возможности использования дисперсионного анализа в психолого-педагогическом исследовании, описываются различные подходы к интерпретации полученных результатов с учетом условия эксперимента
The paper considers application of dispersion analysis in psychological and pedagogical research and describes various approaches to interpretation of the research data, taking into account the experimental conditions.
Keywords: DISPERSION ANALYSIS
EXPERIMENTAL CONDITIONS
RESEARCH
INTERPRETATION
ДИСПЕРСИОННЫЙ АНАЛИЗ
УСЛОВИЯ ЭКСПЕРИМЕНТА
ИССЛЕДОВАНИЕ
ИНТЕРПРЕТАЦИЯ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2010. №7
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2010-07_004.pdf331,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.