Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32066
Title: | Дисперсионный анализ в психолого-педагогическом исследовании: проблема интерпретации |
Other Titles: | Dispersion Analysis in Psychological and Pedagogical Research |
Authors: | Kolesnikov, A. K. Lebedeva, I. P. Колесников, А. К. Лебедева, И. П. |
Issue Date: | 2010-07 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Колесников, А. К. Дисперсионный анализ в психолого-педагогическом исследовании: проблема интерпретации / А. К. Колесников, И. П. Лебедева // Образование и наука. — 2010. — № 7. — С. 29-37. |
Abstract: | В статье рассматриваются возможности использования дисперсионного анализа в психолого-педагогическом исследовании, описываются различные подходы к интерпретации полученных результатов с учетом условия эксперимента The paper considers application of dispersion analysis in psychological and pedagogical research and describes various approaches to interpretation of the research data, taking into account the experimental conditions. |
Keywords: | DISPERSION ANALYSIS EXPERIMENTAL CONDITIONS RESEARCH INTERPRETATION ДИСПЕРСИОННЫЙ АНАЛИЗ УСЛОВИЯ ЭКСПЕРИМЕНТА ИССЛЕДОВАНИЕ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2010. №7 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2010-07_004.pdf | 331,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.