Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32160
Title: Теория игр как объясняющая схема социальных процессов: на материале педагогики
Other Titles: Game Theory as a Means to Understand Social Processes: Pedagogical Materials
Authors: Sachkova, N. A.
Сачкова, Н. А.
Issue Date: 2010-11
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Сачкова, Н. А. Теория игр как объясняющая схема социальных процессов: на материале педагогики / Н. А. Сачкова // Образование и наука. — 2010. — № 11. — С. 81-87.
Abstract: В статье обосновывается, что применение игры в качестве схемы для понимания социальных процессов позволит обрисовать тот теоретический базис, в котором нуждаются сегодня концепции инновационного образования.
The paper proves that using games as a means to understand social processes allows to determine the theoretical basis necessary for building the concept of innovative education today.
Keywords: GAME
GAME THEORY
SOCIAL PHILOSOPHY
ИГРА
ТЕОРИЯ ИГР
СОЦИАЛЬНАЯ ФИЛОСОФИЯ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2010. №11
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2010-11_009.pdf228,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.