Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32160
Title: | Теория игр как объясняющая схема социальных процессов: на материале педагогики |
Other Titles: | Game Theory as a Means to Understand Social Processes: Pedagogical Materials |
Authors: | Sachkova, N. A. Сачкова, Н. А. |
Issue Date: | 2010-11 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Сачкова, Н. А. Теория игр как объясняющая схема социальных процессов: на материале педагогики / Н. А. Сачкова // Образование и наука. — 2010. — № 11. — С. 81-87. |
Abstract: | В статье обосновывается, что применение игры в качестве схемы для понимания социальных процессов позволит обрисовать тот теоретический базис, в котором нуждаются сегодня концепции инновационного образования. The paper proves that using games as a means to understand social processes allows to determine the theoretical basis necessary for building the concept of innovative education today. |
Keywords: | GAME GAME THEORY SOCIAL PHILOSOPHY ИГРА ТЕОРИЯ ИГР СОЦИАЛЬНАЯ ФИЛОСОФИЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2010. №11 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2010-11_009.pdf | 228,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.