Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32180
Title: | Концептуальные основы антропологии современного образования |
Other Titles: | Conceptual Basics of Anthropology of Modern Education |
Authors: | Slobodchikov, V. I. Слободчиков, В. И. |
Issue Date: | 2010-01 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Слободчиков, В. И. Концептуальные основы антропологии современного образования / В. И. Слободчиков // Образование и наука. — 2010. — № 1. — С. 11-22. |
Abstract: | В статье раскрывается содержание философских и теоретико-методологических основ антропологического подхода в образовании. The paper considers the contents of philosophical, theoretical and methodological basics of the anthropological approach in education. |
Keywords: | ANTHROPOLOGY OF EDUCATION EDUCATIONAL ANTHROPOLOGY EDUCATIONAL APPROACH ANTHROPOLOGIST PRACTICE ANTHROPOLOGY POTENTIAL GROWING UP INCULTURATION LEARNING SOCIALIZATION PSYCHO-PEDAGOGICAL ANTHROPOLOGY АНТОПОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ АНТРОПОЛОГИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ЗНАНИЕ АНТРОПО-ПРАКТИКА АНТРОПНЫЙ ПОТЕНЦИАЛ ВЗРОСЛЕНИЕ ИНКУЛЬТУРАЦИЯ НАУЧЕНИЕ СОЦИАЛИЗАЦИЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ АНТРОПОЛОГИЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2010. №1 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2010-01_003.pdf | 501,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.