Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32579
Title: Построение модели дидактического сопровождения обучающихся при использовании информационных технологий
Other Titles: Student’s didactic following model building in use of informational technologies in education
Authors: Чеботарева, Е. Ю.
Chebotareva, E. J.
Issue Date: 2009-07
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Чеботарева, Е. Ю. Построение модели дидактического сопровождения обучающихся при использовании информационных технологий / Е. Ю. Чеботарева // Образование и наука. — 2009. — № 7. — С. 81-87.
Abstract: The author analyses scientific and pedagogical problem of information techno-logy use in educational process and offers student’s didactical following patterning in use of information technologies
Автор анализирует научно-педагогическую проблему применения информационных технологий в обучении и предлагает моделирование дидактического сопровождения обучающихся при использовании данных технологий в обучении
Keywords: DIDACTICAL FOLLOWING
INFORMATION TECHNOLOGIES
EDUCATIONAL SKILLS
ДИДАКТИЧЕСКОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
УЧЕБНЫЕ УМЕНИЯ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №7
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_07_009.pdf361,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.