Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32634
Title: | Факторный анализ отношения студентов педагогических вузов к догоняющему, синхронному и опережающему образованию |
Other Titles: | Factor Analysis of Students’ Attitude to Synchronous and Asynchronous Education at Teacher Training Schools |
Authors: | Днепров, С. А. Валиев, Р. А. Dneprov, S. A. Valiev, R. A. |
Issue Date: | 2009-09 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Днепров, С. А. Факторный анализ отношения студентов педагогических вузов к догоняющему, синхронному и опережающему образованию / С. А. Днепров, Р. А. Валиев // Образование и наука. — 2009. — № 9. — С. 124-138. |
Abstract: | The paper is devoted to needs analysis in catching up, synchronous and advance education at higher school. The factor model of the given types of education is presented; educational needs of students depending on their speciality, curriculum and employment are analysed Статья посвящена проблеме соотношения догоняющего, синхронного и опережающего образования в современном педагогическом вузе. Выявлена факторная модель данных разновидностей образования, проанализированы различия образовательной потребности студентов в зависимости от их специальности, курса обучения, наличия и особенностей трудоустроенности |
Keywords: | ASYNCHRONOUS EDUCATION SYNCHRONOUS EDUCATION FACTOR MODEL OF EDUCATION AСИНХРОННОСТЬ ОБРАЗОВАНИЯ СИНХРОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ФАКТОРНАЯ МОДЕЛЬ РАЗНОВИДНОСТЕЙ ОБРАЗОВАНИЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №9 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_09_015.pdf | 433,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.