Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32635
Title: Моделирование содержания образования в старшей школе на основе профильной дифференциации и индивидуализации обучения
Other Titles: Programme Design at High School Based on Profile Differentiation and Individual Approach
Authors: Мамонтова, М. Ю.
Удалых, Е. А.
Mamontov, M. Y.
Udalykh, E. A.
Issue Date: 2009-09
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Мамонтова, М. Ю. Моделирование содержания образования в старшей школе на основе профильной дифференциации и индивидуализации обучения / М. Ю. Мамонтова, Е. А. Удалых // Образование и наука. — 2009. — № 9. — С. 139-147.
Abstract: The paper considers the problem of choosing education by different groups of high school students and provides some models of educational content for senior students on the basis of individual approach to each student taking into account their personal abilities and possibilities
В статье рассматривается проблема выбора направления продолжения образования для разных групп учащихся. Предлагаются различные модели содержания обучения старшеклассников на основе дифференциации с учетом их способностей и возможностей
Keywords: CONTENT OF EDUCATION
DIFFERENTIATION; PROFILE TRAINING
СОДЕРЖАНИЕОБУЧЕНИЯ
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
ПРОФИЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №9
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_09_016.pdf326,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.