Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32705
Title: | Теоретические аспекты становления профессионально-личностной позиции молодого учителя |
Other Titles: | Forming Professional and Personality Qualities of a Young Teacher |
Authors: | Лучкина, Т. В. Luchkina, T. V. |
Issue Date: | 2009-01 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Лучкина, Т. В. Теоретические аспекты становления профессионально-личностной позиции молодого учителя / Т. В. Лучкина // Образование и наука. — 2009. — № 1. — С. 21-29. |
Abstract: | Theoretical aspects of a professionally - oriented position of a young teacher are disscussed in the article: the nature of this notion and the levels of the development of a professionally - oriented position are revealed, the characteristics of the levels is given. В статье обсуждаются теоретические аспекты становления профессионально-личностной позиции молодого учителя: раскрыта сущность этого понятия, выявлены уровни развития профессионально-личностной позиции и дана их характеристика. |
Keywords: | POSITION PEDAGOGICAL POSITION PERSONAL AND PROFESSIONAL COMPONENTS OF THE PEDAGOGICAL POSITION PROFESSIONAL AND PERSONAL POSITION OF A YOUNG TEACHER DEVELOPMENT LEVELS OF THE PROFESSIONAL AND PERSONAL POSITION OF A YOUNG TEACHER ПОЗИЦИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПОЗИЦИЯ ЛИЧНОСТНЫЙ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ КОМПОНЕНТЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОЗИЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЛИЧНОСТНАЯ ПОЗИЦИЯ МОЛОДОГО УЧИТЕЛЯ УРОВНИ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЛИЧНОСТНОЙ ПОЗИЦИИ МОЛОДОГО УЧИТЕЛЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №1 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_01_004.pdf | 356,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.