Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32767
Title: | Психолого-педагогическое обоснование организации прогностического управления в процессе предметного обучения |
Other Titles: | Psychological and pedagogic explanation of prognostic management organization in a process of definitive training |
Authors: | Пряженникова, О. А. Pryagennikova, O. A. |
Issue Date: | 2009-05 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Пряженникова, О. А. Психолого-педагогическое обоснование организации прогностического управления в процессе предметного обучения / О. А. Пряженникова // Образование и наука. — 2009. — № 5. — С. 63-72. |
Abstract: | Some features and results of pedagogical management organization based on accessible for subject aftereffects, personal success formal forecast of subject training are described in the article. The similar pedagogical process organization assumes special type of motivational management, this realization problems are considered by the author В статье приводятся некоторые особенности и итоги организации педагогического управления, основанного на результатах доступного для субъекта, формализованного прогноза персональной успешности предметного обучения. Подобная организация педагогического процесса предполагает особый тип мотивационного управления, проблемы реализации которого рассматриваются автором |
Keywords: | PROGNOSTIC TRAINING SUCCESS PROGNOSTIC MANAGEMENT MOTIVATION ПРОГНОЗ УСПЕШНОСТИ ОБУЧЕНИЯ ПРОГНОСТИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ МОТИВАЦИЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №5 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_05_009.pdf | 391,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.