Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32956
Title: | Система качества практической подготовки студентов, обучающихся по специальности «Социальная работа» |
Other Titles: | The system of quality of practical preparation for students learning by specialty « The social work» |
Authors: | Ковтунова, А. Н. Ларионова, И. А. Kovtunova, A. N. Larionova, I. A. |
Issue Date: | 2008-10 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Ковтунова, А. Н. Система качества практической подготовки студентов, обучающихся по специальности «Социальная работа» / А. Н. Ковтунова, И. А. Ларионова // Образование и наука. — 2008. — № 7. — С. 29-35. |
Abstract: | The problem of managing the quality of education is one of the most actual in contemporary Russia. The article indicates conditions, which are necessary for providing quality of practical training at the department of social work. Particularly, it determines distinctly the order of planning, managing, providing, improving and estimating quality of students’ practical training. В статье определены условия, необходимые и достаточные для обеспечения гарантий качества практической подготовки будущих специалистов социальной сферы в вузе. Описан порядок осуществления деятельности по планированию, управлению, обеспечению, улучшению, оценке качества организации студенческих практик. |
Keywords: | THEORY OF EDUCATION METHODOLOGY EDUCATION PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY MANAGEMENT OF EDUCATION PROFESSIONAL EDUCATION PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2008. №7 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2008_07_005.pdf | 252,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.