Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32976
Title: Дидактическая модель саморегулируемого обучения
Other Titles: A didactic pattern of self-controlled education
Authors: Осадчук, О. Л.
Osadthuk, O. L.
Issue Date: 2008-11
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Осадчук, О. Л. Дидактическая модель саморегулируемого обучения / О. Л. Осадчук // Образование и наука. — 2008. — № 8. — С. 3-11.
Abstract: In clause the characteristic of didactic model self-adjustable training (the subject, the purpose, the maintenance, means, methods, forms of the organization) by its comparison with homing and productive training is given.
В статье дается характеристика дидактической модели саморегулируемого обучения (субъекта, цели, содержания, средств, методов, форм организации), которое сравнивается с самоуправляемым и продуктивным обучением.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №8
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_08_002.pdf278,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.