Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32987
Title: | Проектное обучение в развитии информационной, коммуникационной и управляющей компетенций будущего учителя информатики средствами унифицированного языка моделирования |
Other Titles: | A designed education in development of informational, communication and ruled competences of future information science’s teacher by resources of simulation language’s uniform |
Authors: | Курманова, Ф. Т. Kurmanova, F. T. |
Issue Date: | 2008-11 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Курманова, Ф. Т. Проектное обучение в развитии информационной, коммуникационной и управляющей компетенций будущего учителя информатики средствами унифицированного языка моделирования / Ф. Т. Курманова // Образование и наука. — 2008. — № 8. — С. 90-96. |
Abstract: | The article describes the process of stimulation of students professional creativity. It also analyses particularities of professional teaching creativity and describes technologies aimed at stimulating pedagogical students professionally-oriented creativity. Статья посвящена проблеме активизации профессионального творчества студентов. Анализируются особенности профессионально-педагогического творчества, описывается технология, направленная на активизацию профессионально ориентированного творчества студентов профессионально-педагогического вуза. |
Keywords: | THEORY OF EDUCATION METHODOLOGY EDUCATION PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY MANAGEMENT OF EDUCATION PROFESSIONAL EDUCATION PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2008. №8 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2008_08_012.pdf | 253,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.