Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32992
Title: | Содействие профессиональному самоопределению будущего специалиста в процессе обучения в вузе |
Other Titles: | The assistance of future specialist’s professional selfdetermination in a process of teaching in institute of higher education |
Authors: | Филонова, Л. Н. Filonova, L. N. |
Issue Date: | 2008-11 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Филонова, Л. Н. Содействие профессиональному самоопределению будущего специалиста в процессе обучения в вузе / Л. Н. Филонова // Образование и наука. — 2008. — № 8. — С. 143-149. |
Abstract: | The article is about the solving problem of assistance to young people in professional selfdetermination during the learning process in the institute of higher education. The process of assistance to future specialist in professional self-determination its stages, forms and methods are studied in the article. «The cabinet of Specialist’s professional formation» – is offered as a form of system-oriented and organized assistance. В статье говорится о решении проблемы содействия молодым людям в их профессиональном самоопределении в процессе обучения в вузе. Выделены этапы, формы и методы этого процесса. В качестве формы системной организации содействия представлен «Кабинет профессионального становления специалиста». |
Keywords: | THEORY OF EDUCATION METHODOLOGY EDUCATION PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY MANAGEMENT OF EDUCATION PROFESSIONAL EDUCATION PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2008. №8 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2008_08_017.pdf | 284,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.