Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33009
Title: Бытие развития воспитанника в учреждении дополнительного образования детей
Other Titles: The existence of pupil’s development in establishment of children’s extra education
Authors: Куприянов, Б. В.
Kuprijanov, B. V.
Issue Date: 2008-12
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Куприянов, Б. В. Бытие развития воспитанника в учреждении дополнительного образования детей / Б. В. Куприянов // Образование и наука. — 2008. — № 9. — С. 92-99.
Abstract: The article is devoted to state system’s ninety-year anniversary of a nonschool education – an extra children’s education. It represents three occurrences: an individual development of foster child from extracurricular child's association and the scheme of pedagogic work’s methodic security furthering to effective realization of the extra children education’s program.
Статья посвящается 90-летию государственной системы внешкольного воспитания – дополнительного образования детей. В ней представлены три события индивидуального развития воспитанника внешкольного детского объединения и схема методического обеспечения деятельности педагога, способствующая эффективной реализации программы дополнительного образования детей.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №9
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_09_012.pdf294,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.