Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33022
Title: О состоянии и путях повышения качества диссертационных исследований по педагогике и психологии
Other Titles: About condition and quality increase ways of pedagogic and psychological dissertations
Authors: Фельдштейн, Д. И.
Fildshtein, D. I.
Issue Date: 2008-04
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Фельдштейн, Д. И. О состоянии и путях повышения качества диссертационных исследований по педагогике и психологии / Д. И. Фельдштейн // Образование и наука. — 2008. — № 2. — С. 3-19.
Abstract: This article is made on the basis of the report made by the author on the 23rd of January at presidium of the Russian Academy of Education and placed on an official site of the Psychological Institute of the Russian Academy of Education.
Статья подготовлена на основе доклада, сделанного автором 23 января 2008 г. на Президиуме РАО и размещенного на официальном сайте психологического института Российской академии образования.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №2
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_02_002.pdf303,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.