Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33022
Title: | О состоянии и путях повышения качества диссертационных исследований по педагогике и психологии |
Other Titles: | About condition and quality increase ways of pedagogic and psychological dissertations |
Authors: | Фельдштейн, Д. И. Fildshtein, D. I. |
Issue Date: | 2008-04 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Фельдштейн, Д. И. О состоянии и путях повышения качества диссертационных исследований по педагогике и психологии / Д. И. Фельдштейн // Образование и наука. — 2008. — № 2. — С. 3-19. |
Abstract: | This article is made on the basis of the report made by the author on the 23rd of January at presidium of the Russian Academy of Education and placed on an official site of the Psychological Institute of the Russian Academy of Education. Статья подготовлена на основе доклада, сделанного автором 23 января 2008 г. на Президиуме РАО и размещенного на официальном сайте психологического института Российской академии образования. |
Keywords: | THEORY OF EDUCATION METHODOLOGY EDUCATION PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY MANAGEMENT OF EDUCATION PROFESSIONAL EDUCATION PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2008. №2 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2008_02_002.pdf | 303,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.