Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33029
Title: Квалиметрический мониторинг качества образования: концептуально-программный подход
Other Titles: The quality control’s monitoring of educational quality: the conceptual and program approach
Authors: Черепанов, В. С.
Шихов, Ю. А.
Cherepanov, V. S.
Shihov, J. A.
Issue Date: 2008-04
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Черепанов, В. С. Квалиметрический мониторинг качества образования: концептуально-программный подход / В. С. Черепанов, Ю. А. Шихов // Образование и наука. — 2008. — № 2. — С. 64-73.
Abstract: In article problems of creation pedagogical qualimetric monitoring, his conceptual model, functions and principles of the organization are considered; scientific bases of pedagogical monitoring are formulated.
В статье рассмотрены проблемы создания педагогического квалиметрического мониторинга, его концептуальная модель, функции и принципы организации; сформулированы научные основы педагогического мониторинга.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №2
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_02_009.pdf291,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.