Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33046
Title: О проблеме профессионального становления педагогического коллектива образовательного учреждения в современных условиях развития образования
Other Titles: About problem of professional formation of educational institution’s pedagogic collective in contemporary conditions of education’s development
Authors: Фоменко, С. Л.
Fomenko, S. L.
Issue Date: 2008-06
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Фоменко, С. Л. О проблеме профессионального становления педагогического коллектива образовательного учреждения в современных условиях развития образования / С. Л. Фоменко // Образование и наука. — 2008. — № 3. — С. 27-36.
Abstract: In this article the theoretical and methodological bases of process of professional becoming of pedagogical collective are disclosed. The special attention is given to a complex of organizational – administrative conditions creation of which will allow to provide a positive orientation of researched process. This article is intended for a wide.
В статье раскрываются теоретические и методологические основы процесса профессионального становления педагогического коллектива. Особое внимание уделяется комплексу организационно-управленческих условий, создание которых позволит обеспечить позитивную направленность исследуемого процесса. Статья предназначена для широкого круга педагогической общественности, прежде всего для руководителей образовательных учреждений.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №3
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_03_005.pdf321,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.