Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33067
Title: К вопросу о применении экспертных систем в непрерывном педагогическом образовании
Other Titles: To the question of application of expert system in continuous pedagogic education
Authors: Баранова, Н. А.
Baranova, N. A.
Issue Date: 2008-07
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Баранова, Н. А. К вопросу о применении экспертных систем в непрерывном педагогическом образовании / Н. А. Баранова // Образование и наука. — 2008. — № 4. — С. 24-28.
Abstract: This article is dedicated the problem of continuing education. We use expert system to choice academic content. Structuring in a such way, educational information is solved to create individual curriculums for every students in a short space of time.
Статья посвящена проблеме непрерывного педагогического образования. Предлагается решение проблемы отбора содержания образования с помощью построения экспертной системы. Структурированная таким образом учебная информация позволяет создавать индивидуальные учебные планы для каждого студента при сокращенных сроках обучения.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №4
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_04_004.pdf298,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.