Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33072
Title: Модель инновационного управленческого образования
Other Titles: A pattern of innovation administrative education
Authors: Цой, В. И.
Thoy, V. I.
Issue Date: 2008-07
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Цой, В. И. Модель инновационного управленческого образования / В. И. Цой // Образование и наука. — 2008. — № 4. — С. 68-72.
Abstract: It is based the effect of appliance the new methodological means – the languages of schematic images, the methodological theory of activity and play modeling of professional situations, as a new form of managemental education.
В статье обосновывается эффективность применения новых методологических средств – языка схематических изображений, методологической теории деятельности и игрового моделирования профессиональных ситуаций в управленческом образовании.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №4
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_04_009.pdf218,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.