Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33074
Title: | Профессиональная идентификация личности: постановка проблемы и определение понятия |
Other Titles: | A professional personality’s identification: an organization of problem and definition of notion |
Authors: | Миронова, С. П. Mironova, S. P. |
Issue Date: | 2008-07 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Миронова, С. П. Профессиональная идентификация личности: постановка проблемы и определение понятия / С. П. Миронова // Образование и наука. — 2008. — № 4. — С. 81-90. |
Abstract: | The article presents the results of an experiment in teaching which was conducted at the Department of Computer Science, Computer Technology and Methods of Teaching Computer Science at Ural State Pedagogical University. The experiment consisted in determining the degree to which computer resources influence the efficiency of teaching mathematical sciences. В статье излагаются основные положения теории профессиональной идентификации личности, дается определение этого термина, на основе обобщения работ отечественных и зарубежных ученых рассматриваются основные категории и ключевые понятия, связанные с этим мыслительным процессом. |
Keywords: | THEORY OF EDUCATION METHODOLOGY EDUCATION PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY MANAGEMENT OF EDUCATION PROFESSIONAL EDUCATION PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
ISSN: | 1994-8581 |
Russian Science Citation Index Identifier: | 11625996 |
EDN: | JUKSEX |
metadata.dc.description.sponsorship: | Исследование осуществлено при финансовой поддержке РГНФ (Грант 08–06–00075а). |
Origin: | Образование и наука. 2008. №4 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2008_04_011.pdf | 316,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.