Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33077
Title: Методологические и методические аспекты использования информационных и коммуникационных технологий как фактора интеграции художественно-образовательного пространства
Other Titles: Methodological and methodic aspects of use data pins and communication technologies like a factor of artistic and educational space’s fusion
Authors: Глазырина, Е. Ю.
Glazirina, E. J.
Issue Date: 2008-07
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Глазырина, Е. Ю. Методологические и методические аспекты использования информационных и коммуникационных технологий как фактора интеграции художественно-образовательного пространства / Е. Ю. Глазырина // Образование и наука. — 2008. — № 4. — С. 97-106.
Abstract: The article discloses the methodological basis for information and communications technology as a factor of artistic and educational space. The author substantiates her point of view illustrating it by examples from modern methodological experience of numerous who implement it into their everyday work.
В статье дается методологическое обоснование информационных и коммуникационных технологий как фактора интеграции художественно-образовательного пространства. Приведены примеры из современного методического опыта специалистов по практической реализации рассматриваемых технологий в области музыкально-художественного образования.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Russian Science Citation Index Identifier: 11625998
EDN: JUKSFR
Origin: Образование и наука. 2008. №4
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_04_013.pdf274,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.