Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33095
Title: | Концептуальные основы организации профессиональной подготовки по дополнительной квалификации «Преподаватель высшей школы» |
Authors: | Сорокопуд, Ю. В. Sorokopud, J. V. |
Issue Date: | 2008-08 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Сорокопуд, Ю. В. Концептуальные основы организации профессиональной подготовки по дополнительной квалификации «Преподаватель высшей школы» / Ю. В. Сорокопуд // Образование и наука. — 2008. — № 5. — С. 74-83. |
Abstract: | In the article it is represented the structure of metakachestv the instructors of higher school, methodological approaches, principles, technologies of the organization of the professional training of the listeners of magistracy, (graduate study) in the process of obtaining the additional qualification «instructor of higher school». В статье представлена структура метаобразований будущих преподавателей, методологические подходы, принципы, технологии организации профессиональной подготовки слушателей магистратуры (аспирантуры, адъюнктуры) в процессе получения дополнительной квалификации «Преподаватель высшей школы». |
Keywords: | THEORY OF EDUCATION METHODOLOGY EDUCATION PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY MANAGEMENT OF EDUCATION PROFESSIONAL EDUCATION PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2008. №5 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2008_05_010.pdf | 278,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.