Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33108
Title: | Критериально-оценочная деятельность диссертационных советов в аспекте повышения качества педагогических инноваций |
Other Titles: | Criteria and evaluative activity of dissertation advices in aspect of quality’s increase of pedagogic innovations |
Authors: | Зеер, Э. Ф. Новоселов, С. А. Сыманюк, Э. Э. Zeer, E. F. Novoselov, S. A. Simanuk, E. E. |
Issue Date: | 2008-09 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Зеер, Э. Ф. Критериально-оценочная деятельность диссертационных советов в аспекте повышения качества педагогических инноваций / Э. Ф. Зеер, С. А. Новоселов, Э. Э. Сыманюк // Образование и наука. — 2008. — № 6. — С. 3-10. |
Abstract: | The article is devoted to classification of objects of pedagogical researches, and the main indications of possible innovations, consider the principles and assessment criterions of Ph. D. thesis and thesis for a Doctor’s degree in aspect of improving of pedagogical innovations. В статье приводится классификация объектов педагогических исследований и основные признаки возможных инноваций, рассматриваются принципы и критерии оценки кандидатских и докторских диссертаций в аспекте повышения качества педагогических инноваций. |
Keywords: | THEORY OF EDUCATION METHODOLOGY EDUCATION PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY MANAGEMENT OF EDUCATION PROFESSIONAL EDUCATION PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
ISSN: | 1994-8581 |
metadata.dc.description.sponsorship: | Работа выполнена при финансовой поддержке Российского гуманитарного научного фонда (РГНФ), проект №08-06-00472а. |
Origin: | Образование и наука. 2008. №6 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2008_06_002.pdf | 345,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.