Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33138
Title: | Педагогические условия развития творческого потенциала подростков в процессе занятий звукорежиссурой |
Other Titles: | Pedagogical Conditions of Development of Creative Proposition of Certificates in the Process of Sound Recreation Operations |
Authors: | Кoкин, В. В. Садриева, А. Н. Kokin, V. V. Sadrieva, A. N. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Кoкин, В. В. Педагогические условия развития творческого потенциала подростков в процессе занятий звукорежиссурой / В. В. Кoкин, А. Н. Садриева // Художественное образование: история и современность : материалы II Всероссийской научно-практической конференции. Нижний Тагил, 21 октября 2019 г. – Нижний Тагил : Нижнетагильский государственный социально-педагогический институт (филиал) РГППУ, 2019. - С. 184-188. |
Abstract: | The article describes the possibilities of practicing sound engineering in the development of the creative potential of adolescents; forms, methods and methods of training were determined; considered phased organization of educational and creative process. В статье раскрыты возможности занятий звукорежиссурой в развитии творческого потенциала подростков; определены формы, методы и приемы обучения; рассмотрена поэтапность организации учебно-творческого процесса. |
Keywords: | MULTIMEDIA PROGRAMS CREATIVE TASKS COGNITIVE ACTIVITY THOUGHT EXPERIMENT МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ПРОГРАММЫ ТВОРЧЕСКИЕ ЗАДАЧИ ПОЗНАВАТЕЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ МЫСЛИТЕЛЬНЫЙ ЭКСПЕРИМЕНТ |
Conference name: | Художественное образование: история и современность |
Conference date: | 21.10.2019 |
ISBN: | 978-5-8299-0407-4 |
Origin: | Художественное образование: история и современность : материалы II Всероссийской научно-практической конференции, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8299-0407-4_2019_036.pdf | 270,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.