Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/34679
Title: Формирование качеств взаимной помощи у дошкольников в процессе изготовления музыкальной игрушки-инструмента
Authors: Девятова, Т. Н.
Issue Date: 2008-01
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Девятова, Т. Н. Формирование качеств взаимной помощи у дошкольников в процессе изготовления музыкальной игрушки-инструмента / Т. Н. Девятова // Образование и наука. Приложение. - 2008. - № 1 (13). - С. 115-120.
Abstract: The reciprocal help in the article is defined as conjointly interactional activity aimed to rendering aid by the children to each other and contributing to promotion of child’s activity and achieving better results in conjoint activities. Formation of qualities of reciprocal help by the children under school age is connected with collective activity, where the interaction between a grown-up and a cheld, and a group of children may be found.
В статье предлагается решение проблемы методического обеспечения формирования у старших дошкольников качеств взаимной помощи в процессе изготовления детьми музыкальных игрушек-инструментов.
Keywords: ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
СТАРШИЕ ДОШКОЛЬНИКИ
ВЗАИМНАЯ ПОМОЩЬ
КАЧЕСТВА ВЗАИМНОЙ ПОМОЩИ
КОЛЛЕКТИВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ЧУВСТВО КОЛЛЕКТИВИЗМА
ФОРМИРОВАНИЕ ЧУВСТВА КОЛЛЕКТИВИЗМА
МУЗЫКАЛЬНОЕ ВОСПИТАНИЕ
ISSN: 1994-85-81
Origin: Образование и наука. 2008. №1(13). Приложение
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
oin_appl_2008_1_017.pdf705,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.