Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/34713
Title: | Модель многоуровневой непрерывной подготовки по рабочей профессии в профессионально-педагогическом вузе |
Authors: | Зырянова, Н. И. |
Issue Date: | 2008-05 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Зырянова, Н. И. Модель многоуровневой непрерывной подготовки по рабочей профессии в профессионально-педагогическом вузе / Н. И. Зырянова // Образование и наука. Приложение. - 2008. - № 3 (15). - С. 9-14. |
Abstract: | Organizing multi-level continuous training for «working occupation» at the Vocational Pedagogical institute of higher education, taking into account its material and technical along with teaching and methodical resources and also world experience, the theses of Bologna Declaration and Federal goal-oriented tasks (programs), labour- market requirements, all this will allow, on the one hand, to provide the opportunity of plotting individual, professional, career and personal trajectory, on the other hand, to increase the quality of teachers’ training and their skills due to raising the level of their skills. В статье доказывается, что организация многоуровневой непрерывной подготовки по «рабочей профессии» в профессионально-педагогическом вузе предоставит возможность построения индивидуальной профессиональной, карьерной и личностной траектории, а также повысит качество подготовки педагогов профессионального обучения за счет повышения их квалификационного уровня. |
Keywords: | ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ РАБОЧИЕ ПРОФЕССИИ ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГА ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ ПОДГОТОВКА ПО РАБОЧЕЙ ПРОФЕССИИ МНОГОУРОВНЕВАЯ НЕПРЕРЫВНАЯ ПОДГОТОВКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА В РГППУ |
ISSN: | 1994-85-81 |
Origin: | Образование и наука. 2008. №3(15). Приложение |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
oin_appl_2008_3_003.pdf | 705,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.