Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/37430
Title: | Развитие soft skills как условие формирования готовности студентов медицинского колледжа к преадаптации будущей профессии |
Other Titles: | Soft Skill Development as a Condition for the Formation of Readiness of Medical College Students to Adapt Proactively their Future Profession |
Authors: | Соколова, С. Р. Sokolova, S. R. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Соколова, С. Р. Развитие soft skills как условие формирования готовности студентов медицинского колледжа к преадаптации будущей профессии / С. Р. Соколова // Акмеология профессионального образования : материалы 17-й Международной научно-практической конференции, 16 марта 2021 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2021. - С. 115-118. |
Abstract: | В статье рассматриваются soft skills, обеспечивающие формирование готовности студентов медицинского колледжа к преадаптации будущей профессии. На теоретическом уровне предпринят анализ понятия «soft skills» в современной науке. In the article soft skills are considered ensuring the formation of medical college students readiness to adapt proactively their future profession. At the theoretical level, analysis of the concept “soft skills” in modern science was performed. |
Keywords: | SOFT SKILLS («МЯГКИЕ» «ГИБКИЕ» НАВЫКИ) ГОТОВНОСТЬ К ПРЕАДАПТАЦИИ БУДУЩЕЙ ПРОФЕССИИ SOFT SKILLS (“SOFT” “FLEXIBLE” SKILLS) PROACTIVE ADAPTATION TO THE FUTURE PROFESSION |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 16.03.2021 |
ISBN: | 978-5-8295-0780-0 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 17-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2021 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0780-0-2021_026.pdf | 694,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.