Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/41624
Title: Педагогические традиции в аспекте цифровой дидактики
Other Titles: Pedagogical traditions in the aspect of digital didactics
Authors: Бурцева, С. С.
Burtseva, S. S.
Issue Date: 2022
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Бурцева, С. С. Педагогические традиции в аспекте цифровой дидактики / С. С. Бурцева // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2022. — № 5. — С. 26-34.
Abstract: A variant of the analysis of the current state of the formation of new Russian digital didactics and the understanding of the preservation of the best traditions of Russian pedagogy in it is given.
Рассматривается современное состояние формирования новой российской цифровой дидактики, осмысливается важность сохранения в ней лучших традиций отечественной педагогики.
Keywords: EDTECH MARKET
EDUCATION INDUSTRY
DIGITAL DIDACTICS
TRADITIONS OF RUSSIAN PEDAGOGY
HUMANE PEDAGOGY
LANGUAGE EDUCATION
PHILOSOPHY OF EDUCATION
THE FUTURE OF THE HUMANITIES
PHYSICS AND MATHEMATICS SCHOOL
РЫНОК EDTECH
ИНДУСТРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ЦИФРОВАЯ ДИДАКТИКА
ТРАДИЦИИ ОТЕЧЕСТВЕННОЙ ПЕДАГОГИКИ
ГУМАННАЯ ПЕДАГОГИКА
ЯЗЫКОВОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
БУДУЩЕЕ ГУМАНИТАРНЫХ НАУК
ФИЗИКО-МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ШКОЛА
ISSN: 2587-6910
DOI: 10.17853/2587-6910-2022-05-26-34
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2022. — № 5
Appears in Collections:Новые информационные технологии в образовании и науке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2022_1_007.pdf935,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.