Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/45229
Title: | Информационно-образовательная среда учебного учреждения как система поддержки исследовательской деятельности |
Other Titles: | The informational and learning environment of educational establishment as support system for research |
Authors: | Шакуто, Е. А. Прокубовская, А. О. Shakuto, E. Prokubovskaya, A. |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Шакуто, Е. А. Информационно-образовательная среда учебного учреждения как система поддержки исследовательской деятельности / Е. А. Шакуто, А. О. Прокубовская // Социокультурное пространство России: общество, образование, язык : [журнал]. [Вып. 2]. - Екатеринбург : Ажур, 2013. - С. 150-158. |
Abstract: | В статье рассматривается информационно-образовательная среда учебного учреждения, выступающая как система, содержащая учебный и учебно-методический материал, предназначенный для научно-исследовательской работы студентов, а также активизирующая научно-исследовательскую деятельность педагога. The informational and learning environment of an educational institution in this context can act as a system containing educational and methodical material for scientific research of the students. That kind of environment will also support the activation of scientific research of a teacher. |
Keywords: | МОДЕРНИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЛИЧНОСТНЫЕ КАЧЕСТВА ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ MODERNIZATION OF EDUCATION PERSONAL PROFESSIONAL QUALITIES INFORMATIONAL AND LEARNING ENVIRONMENT INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES |
ISBN: | 978-5-91256-168-9 |
Origin: | Социокультурное пространство России: общество, образование, язык, 2013. — Вып. 2 |
Appears in Collections: | Социокультурное пространство России и зарубежья: общество, образование, язык |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sprz_2013_014.pdf | 312,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.