Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/45264
Title: | Формирование социально-психологической компетенции студентов (на примере дисциплины "Социальная психология") |
Other Titles: | Formation of social and psychological competence of students (based on example of the social psychology discipline) |
Authors: | Шахматова, О. Н. Shakhmatova, O. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Шахматова, О. Н. Формирование социально-психологической компетенции студентов (на примере дисциплины "Социальная психология") / О. Н. Шахматова // Социокультурное пространство России и зарубежья: общество, образование, язык : [журнал]. Вып. 3. Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2014. - С. 186-194. |
Abstract: | Изложены основные результаты опытно-поисковой работы по формированию профессиональных компетенций студентов - будущих бакалавров психолого-педагогического образования при внедрении новых образовательных стандартов на примере дисциплины «Социальная психология». The article presents the main results of experimental research for formation of professional skills of students (bachelor program in Psychology and Pedagogy), considering the implementation of new educational standards and basing on the example of «Social Psychology» discipline. |
Keywords: | ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА СТУДЕНТОВ КОНТРОЛЬ СФОРМИРОВАННОСТИ КОМПЕТЕНЦИЙ PROFESSIONAL COMPETENCE ACTIVITY APPROACH INTERACTIVE TEACHING METHODS STUDENTS'' INDEPENDENT WORK CONTROLOF COMPETENCES FORMATION |
ISSN: | 2312-3281 |
Origin: | Социокультурное пространство России: общество, образование, язык, 2014. — Вып. 3 |
Appears in Collections: | Социокультурное пространство России и зарубежья: общество, образование, язык |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sprz_2014_029.pdf | 341,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.