Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/49
Title: | Использование информационных технологий на уроках казахского языка и литературы |
Other Titles: | USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN THE CLASSROOM KAZAKH LANGUAGE AND LITERATURE |
Authors: | Дауленова, Г. З. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Дауленова, Г. З. Использование информационных технологий на уроках казахского языка и литературы / Г. З. Дауленова // Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 52-53. |
Abstract: | Introduction of new information technologies in educational process allows to activate the learning process, implement the ideas of developmental education, increase the pace of the lesson, to increase students' independent work. Age of computer technology is gaining momentum and is, perhaps, there is no area of human activity where it has not found its use Внедрение новых информационных технологий в учебный процесс позволяет активизировать процесс обучения, реализовать идеи развивающего обучения, повысить темп урока, увеличить объем самостоятельной работы учащихся. Век компьютерных технологий набирает обороты и уже, пожалуй, нет ни одной области человеческой деятельности, где она не нашла свое применение |
Keywords: | COMPUTER INFORMATION TECHNOLOGY THE LEARNING PROCESS КОМПЬЮТЕР ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании |
Conference date: | 11–14.03.2014 |
ISBN: | 9785829502621 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2014_014.pdf | 92,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.