Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/853
Title: | Концептуальные основы регионального художественного образования: какими они видятся? |
Other Titles: | Conceptual bases of regional art education: what are they like? |
Authors: | Maksyashin, A. S. Максяшин, А. С. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Максяшин, А. С. Концептуальные основы регионального художественного образования: какими они видятся? / А. С. Максяшин // XXI век – век дизайна: материалы Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 94-102. |
Abstract: | The author poses the problem of deep comprehension of the national-regional aspects in the process of professional training and draws attention to the concept of holistic attitude to regional art and cultural experience and successful development of innovative and creative potential of personality Ставится проблема глубокого постижения национально-региональных аспектов в процессе профессиональной подготовки специалистов. Делается акцент на концепции целостного отношения к региональному художественно-культурному опыту и на успешном развитии инновационно-творческого потенциала личности |
Keywords: | ART EDUCATION REGIONAL EDUCATIONAL SYSTEMS NATIONAL-REGIONAL ASPECTS HISTORICAL AND CULTURAL ORIGINS INNOVATION AND CREATIVITY ХУДОЖЕСТВЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ РЕГИОНАЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СИСТЕМЫ НАЦИОНАЛЬНО-РЕГИОНАЛЬНЫЕ АСПЕКТЫ ИСТОРИКО-КУЛЬТУРНЫЕ ИСТОКИ ИННОВАЦИОННО-ТВОРЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ |
Conference name: | XXI век – век дизайна |
Conference date: | 15-16.05.2014 |
ISBN: | 978-5-8050-0538-2 |
Origin: | XXI век – век дизайна : материалы Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
vek_diz_2014_17.pdf | 123,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.