Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/870
Title: Эстетика и дизайн современной рекламы
Other Titles: Aesthetics and design of modern advertising
Authors: Chikin, A. A.
Shakirova, A. T.
Чикин, А. А.
Шакирова, А. Т.
Issue Date: 2014
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Чикин, А. А. Эстетика и дизайн современной рекламы / А. А. Чикин, А. Т. Шакирова // XXI век – век дизайна: материалы Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 183-188.
Abstract: Advertising has increased requirements to its execution. Abundance of promotional products makes it difficult to perceive by a particular consumer. In terms of design and aesthetic contents high-quality execution of promotional informational messages plays a decisive role
Рассматриваются проблемы создания современной рекламы. Современная реклама предъявляет повышенные требования к ее исполнению. Обилие рекламной продукции затрудняет ее восприятие конкретным потребителем. Решающее значение имеет качественное исполнение рекламных информационных сообщений с точки зрения дизайна и эстетического наполнения
Keywords: ADVERTISING
AESTHETICS
DESIGN
AESTHETICS AND DESIGN OF MODERN ADVERTISING
РЕКЛАМА
ЭСТЕТИКА
ДИЗАЙН
ЭСТЕТИКА И ДИЗАЙН СОВРЕМЕННОЙ РЕКЛАМЫ
Conference name: XXI век – век дизайна
Conference date: 15-16.05.2014
ISBN: 978-5-8050-0538-2
Origin: XXI век – век дизайна : материалы Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vek_diz_2014_32.pdf121,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.