Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/9125
Title: Возможно ли профессиональное развитие педагога в традиционной системе дополнительного профессионального образования?
Other Titles: Is a teacher’s professional development possible in the traditional system of vocational training?
Authors: Ле-ван, Т. Н.
Le-van, T. N.
Issue Date: 2016
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Ле-ван, Т. Н. Возможно ли профессиональное развитие педагога в традиционной системе дополнительного профессионального образования? / Т. Н. Ле-ван // Акмеология профессионального образования : материалы 13-й Всероссийской научно-практической конференции, 17-18 марта 2016 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2016. - С. 95-99.
Abstract: The problems and gaps of the system of teachers’ professional training are discussed. The experience of the organization of teachers’ vocational training is presented, in which the process of teachers’ professional development is ensured
Рассматриваются проблемы и дефициты системы профессиональной подготовки педагогов и представлен опыт организации дополнительного профессионального образования педагогов, при котором обеспечивается процесс их профессионального развития
Keywords: TEACHER TRAINING
SUPPORT OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT
STAFFING GAPS OF THE RUSSIAN EDUCATION SYSTEM
CREATING ESSENCE OF PEDAGOGICAL WORK
SOCIAL AND PERSONAL APPROACH
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГА
СОПРОВОЖДЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ
КАДРОВЫЕ ДЕФИЦИТЫ СИСТЕМЫ РОССИЙСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
СОЗИДАЮЩИЙ ХАРАКТЕР ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ТРУДА
СОЦИАЛЬНО-ЛИЧНОСТНЫЙ ПОДХОД
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 17-18.03.2016
ISBN: 978-5-8295-0431-1
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 13-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2016
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
akme_2016_20.pdf342,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.