Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/19828
Title: Сравнительный анализ типологических особенностей будущих педагогов и будущих психологов на индивидном, темпераментальном и характерологическом уровнях
Other Titles: Comparative Analysis of Typological Peculiarities of Would-be Teachers and Would-be Psychologists on Individual, Temperamental and Characterological Levels
Authors: Alekseeva, E. E.
Алексеева, Е. Е.
Issue Date: 2012
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Алексеева, Е. Е. Сравнительный анализ типологических особенностей будущих педагогов и будущих психологов на индивидном, темпераментальном и характерологическом уровнях / Е. Е. Алексеева // Научный диалог. - 2012. - № 11 : Психология. - С. 8-22.
Abstract: The article proves that typological peculiarities of would-be teachers and would-be psychologists differ on three – individual, temperamental and characterological – levels. Comparative portraits of a would-be psychologist and a would-be teacher are composed
В статье представлены доказательства того, что типологические особенности будущих педагогов и будущих психологов имеют отличия на трёх уровнях: индивидном, темпераментальном и характерологическом. Составлены сравнительные портреты будущего психолога и будущего педагога
Keywords: ТИПОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ
TYPOLOGICAL PECULIARITIES
ИНДИВИДНЫЙ УРОВЕНЬ
INDIVIDUAL LEVEL
ТЕМПЕРАМЕНТАЛЬНЫЙ УРОВЕНЬ
TEMPERAMENTAL LEVEL
ХАРАКТЕРОЛОГИЧЕСКИЙ УРОВЕНЬ
CHARACTEROLOGICAL LEVEL
СИМПТОМЫ ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВЫГОРАНИЯ
SYMPTOMS OF EMOTIONAL BURNOUT
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2012. — № 11
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2012_11_001.pdf313,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.