Browsing by Author Зеер, Э. Ф.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 312  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Approaches to monitoring of competences and qualificationsSimonova, M. V.; Ilyukhina, L. A.; Romantsev, G. M.; Zeer, E. F.; Khamatnurov, F. T.; Зеер, Э. Ф.
2019Convergence as methodological basis for development of trans-professionalism of activity subjectsZeer, E. F.; Tretyakova, V. S.; Scherbina, E. Y.; Bukovey, T. D.; Зеер, Э. Ф.
1997Crises of the professional development of personalityZeer, E. F.; Symanyuk, E. E.; Зеер, Э. Ф.
2016Cybernetic welness of the youth: Psychological aspectZinnatova, M. V.; Zeer, E. F.; Zavyalova, E. V.; Sorokin, V. A.; Yudina, M. S.; Зеер, Э. Ф.
2003Individually oriented professional educationZeer, E. F.; Romantsev, G. M.; Зеер, Э. Ф.
2022Personification of Personality as a Predictor of Overcoming the Crisis of Loss of Professional Activity at the Age of Late Maturity1Zeer, E. F.; Symanyuk, E. E.; Зеер, Э. Ф.
2016Psychological predictors of human hardiness formationZeer, E. F.; Yugova, E. A.; Karpova, N. P.; Trubetskaya, O. V.; Зеер, Э. Ф.
2019Soft skills как предикторы жизненного самоосуществления студентовStepanova, L. N.; Zeer, E. F.; Степанова, Л. Н.; Зеер, Э. Ф.
2019STAFF FOR DIGITAL ECONOMY: TRANSPROFESSIONALISM FORMATIONZeer, E. F.; Zinnatova, M. V.; Tretyakova, V. S.; Scherbina, E. Y.; Bukovey, T. D.; Зеер, Э. Ф.
2018Teacher Training to Create and Implement Transdisciplinary ProjectsZeer, E. F.; Krezhevskikh, O.; Symanyuk, E. E.; Tretyakova, V. S.; Зеер, Э. Ф.
2018TEACHER TRAINING TO CREATE AND IMPLEMENT TRANSDISCIPLINARY PROJECTSZeer, E. F.; Krezhevskikh, O.; Symanyuk, E. E.; Tretyakova, V. S.; Зеер, Э. Ф.
2019Teacher’s competitiveness at different stages of professional developmentZeer, E. F.; Tretyakova, V. S.; Kurochina, I. A.; Bukovei, T. D.; Beresneva, T. V.; Зеер, Э. Ф.
2016Technological platform for realization of students’ individual educational trajectories in a vocational schoolZeer, E. F.; Streltsov, A. V.; Зеер, Э. Ф.
2018Theoretical methodological basics for studying of transprofessionalism of a subject of socionomic professionsZeer, E. F.; Tretyakova, V. S.; Zavodchikov, D. P.; Zinnatova, M. V.; Bukovey, T. D.; Зеер, Э. Ф.
2017Training modernization strategy of the teachers of vocational educationDorozhkin, E. M.; Zeer, E. F.; Shcherbina, E. Y.; Зеер, Э. Ф.
2021Transprofessionalism as a predictor for the preadaptation of an agent to the professional futureZeer, E. F.; Symanyuk, E. E.; Lebedeva, E. V.; Зеер, Э. Ф.
2017Transprofessionalism of the subjects of professional activity: Prolegomena, platform, formationZeer, E. F.; Zinnatova, M. V.; Bukovei, T. D.; Зеер, Э. Ф.
2016Valuable and professional orientations as a social and psychological resource of development of a modern workerZeer, E. F.; Bragina, I. V.; Зеер, Э. Ф.
28-Nov-2005Агрессия как профессионально-обусловленная деформация личности учителяДикова, В. В.
Jun-2023Акмеологическая технология прогнозирования индивидуальных профессионально-ориентированных траекторий развития личности студентовZeer, E. F.; Stepanova, L. N.; Зеер, Э. Ф.; Степанова, Л. Н.