Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11116
Title: Социально-педагогические условия реализации принципов Болонской декларации
Authors: Метаева, В. А.
Плешакова, А. Ю.
Issue Date: 2008
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Метаева, В. А. Социально-педагогические условия реализации принципов Болонской декларации / В. А. Метаева, А. Ю. Плешакова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 25-27 ноября 2008 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2008. - С. 25-26.
Abstract: Social and pedagogical terms of Bologna principles realisation consist of internal and external conditions. Among external conditions we can findfactor of globalisation, factor of social part of market society, factor of dialect connection and factor of social stratification. Internal conditions depend on factor of humanisation, factor of concordance, factor of individual oriented learning process andfactor of stress sustainability forming
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 25-27.11.2008
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 15-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2008
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2008_010.pdf150,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.