Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/124
Title: | Принципы проектирования индивидуальной образовательной траектории студентов высшей школы, в условиях внедрения элективных курсов по информатике |
Other Titles: | THE PRINCIPLES OF DESIGN OF THE INDIVIDUAL EDUCATIONAL TRAJECTORY OF STUDENTS OF THE HIGHER SCHOOL, IN THE CONDITIONS OF INTRODUCTION OF ELECTIVE COURSES ON INFORMATICS |
Authors: | Хохлова, Н. В. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Хохлова, Н. В. Принципы проектирования индивидуальной образовательной траектории студентов высшей школы, в условиях внедрения элективных курсов по информатике / Н. В. Хохлова // Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 140-141. |
Abstract: | In article the basic principles which form the basis of design of individual educational trajectories of students of the higher school, in the conditions of introduction of elective courses on informatics are allocated В статье рассмотрены основные принципы, на основе которых формируются индивидуальные образовательные траектории студентов высшей школы, в условиях внедрения элективных курсов по информатике |
Keywords: | ELECTIVE COURSES THE INDIVIDUAL EDUCATIONAL TRAJECTORIES THE HIGHER SCHOOL PERSONAL THE FOCUSED TRAINING THE PRINCIPLES OF DESIGN ЭЛЕКТИВНЫЕ КУРСЫ ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТРАЕКТОРИИ ВЫСШАЯ ШКОЛА ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ ПРИНЦИПЫ ПРОЕКТИРОВАНИЯ |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании |
Conference date: | 11–14.03.2014 |
ISBN: | 9785829502621 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2014_043.pdf | 101,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.