Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/20625
Title: Усиление латентной мотивации студентов к обучению
Other Titles: Enhancing the latent of students’ motivation to learn
Authors: Парникова, Т. А.
Иванов, М. С.
Гуляев, В. П.
Иванова, Ж. А.
Parnikova, T. A.
Ivanov, M. S.
Gulyaev, V. P.
Ivanova, G. A.
Issue Date: 2017
Publisher: РГППУ
Citation: Усиление латентной мотивации студентов к обучению / И. А. Парникова [и др.] // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 22-й Международной научно-практической конференции, 18-20 апреля 2017 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2017. - С. 413-416.
Abstract: Рассмотрены вопросы мотивации личности при выборе специальности. Представлены результаты анкетирования студентов различных курсов по поводу отношения к будущей специальности
The paper considers the questions of motivation of the individual student in choosing the profession. Presents the results of a survey of students in relation to the choice of future profession
Keywords: ЛАТЕНТНАЯ МОТИВАЦИЯ ЛИЧНОСТИ
СОЦИАЛЬНЫЙ УКЛАД
СПЕЦИАЛЬНОСТЬ
ТРУДНОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ
THE LATENT MOTIVATION OF THE INDIVIDUAL
SOCIAL STRUCTURE
SPECIALIZATION
CONSTRAINTS OF PROFESSIONAL EDUCATION
TECHNOLOGICAL TRAINING
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 18-20.04.2017
ISBN: 978-5-8050-0620-4
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 22-й Международной научно-практической конференции. – Екатеринбург, 2017
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2017_123.pdf158,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.